4 تا از بهترین تشک های حریر تشک پرنیان برای خرید

بهترین تشک حریر تشک پرنیان با توجه به سلیقه مشتری آیتم های متفاوتی دارد. قصد ما از این مقاله این است که دید بهتری به مشتری در مورد تشک های شرکت بدهیم تا انتخاب راحت و درستی داشته باشد. 

ما چهار نوع از پرفروش ترین و بهترین تشک های شرکت را که بیشترین مشتری را داشته باشد به شما معرفی می کنیم. 

تشک بست مدل دکتر بست

اسکلت این نوع تشک فنر منفصل، با اسفنج که دانسیته آن 3400 گرمی و HF با 6 سانت اسفنج فوق فشرده و 5 سانت ابر هوشمند با دانسیته 90 کیلویی، دیواره رنگی مخمل مبلی و پارچه گردبافت گرماژ 900 گرم با نقش دوزی 2 سانت، اسفنج 20 کیلویی و 200 گرم لایی و اسپان باند ضد حساسیت 20 گرمی با ارتفاع 31 سانتی و با 10 سال گارانتی که یکی از پرطرفدارترین ها است. حداکثر وزن قابل استفاده برای یک نفر تا وزن 150 کیلوگرم است. 
کسانی که وزن زیادی دارند معمولا بیشتر از افراد معمولی در تشک فرو می روند و به هیمن خاطر اگر تشک متناسب با وزن افراد نباشد بدن در وضعیت مطلوبی قرار نمی گیرد و بیشتر دچار کمر درد، گردن درد، زانو درد و ... می شوند. میزان دانسیته ابر هوشمند هر چه بالاتر باشد شما احساس لذت بیشتری خواهید داشت. 
این نوع محصول برای جلوگیری از بیماری های ناحیه ستون فقرات توسط پزشکان ارتوپدی تجویز میشود. پارچه ی که برای تشک استفاده می شود باید ضد تعریق باشد که پارچه این نوع محصول چنین خاصیتی را دارد.

تشک فنر پاکتی یا فنر منفصل که در آن فنر به صورت جداگانه بهم متصل هستند

تشک طبی بست مدل کویین 

اسکلت این نوع محصول کاملا طبی با هسته ریباند 16 سانتی، لایه بندی ریباند و اسفنج 35 کیلویی و مموری فوم تشکیل شده است. 

تشک فنر پاکتی مدل پرفکت

تشک طبی کویین برای کمر درد بعلت مواد بکار رفته تحمل وزن بالا را دارد و تقریبا با هر وزنی می شود روی این نوع تشک خوابید و نیز مموری فوم باعث نرمی و هم وزن در کل تشک پخش می شود و موقع دراز کشیدن احساس بی وزنی دارید و این خوب از دفرمه شدن تشک جلوگیری می کند. افراد وقتی که از خواب بیدار می شوند کوفتکی یا درد در بدن خود احساس می کنند و یا کمردرد، گردن درد و بیماری های عضلانی و حتی پا درد دارند که تنها می تواند یک دلیل داشته باشد و آن خوابیدن بر روی تشک نامناسب است همچنین افرادی که روی تشک فنردار نمیتوانند بخوابند گزینه بسیار عالی است. مموری فوم چون نسبت به حرارت حساس است 

تشک بست مدل پرفکت

اسکلت این نوع محصول از فنرپاکتی با 5 سانت اسفنج و نمد ترموفلت 2400 گرمی، لایه بندی 10 سانتی از اسفنج 35 کیلویی و ریباند 100 کیلویی، پارچه گردبافت 900 گرمی با نقش دوزی 3000 گرمی، لایه ضد حساسیت اسپان باند، دیواره مخمل مبلی، کپسول هوا شکل گرفته است. 

تشک فنر پاکتی پرفکت با ارتفاع 32 سانتی متر می باشد

ارتفاع این نوع محصول 32 سانتی متر است که نشان از مواد اولیه باکیفیت و مقاوم همچنین تحمل وزن مناسب و طول عمر بالا را به همراه دارد. 

تشک کلبک مدل اسپرینگ 2

اسکلت این نوع طبی فنری با فنر متصل sl که هر چه تعداد فنر بیشتر باشد بهتر می تواند وزن شخص را تحمل کند. با 5 سانت اسفنج و نمد ترموفلت 1700 گرمی، لایه بندی 6 سانتی از اسفنج 35 کیلویی (5 سانتی)، پارچه گردبافت 750 گرمی با نقش دوزی 300 گرمی، لایه ضد حساسیت اسپان باند، دیواره مخمل مبلی، کپسول هوا شکل گرفته است.

تشک طبی فنری که توسط ریباند ساپورت می شود

این نوع تشک بعلت مواد اولیه بکار رفته برای همه افراد حتی کسانی که دنبال تشک طبی هستند که زیاد سفت نباشه مناسب می باشد. علاوه بر مقاوم بودن بسیار راحت است. روی اسکلت فنر یک لایه ترموفلت کار شده که وزن نقاط سنگین بدن را به دیوار منتقل می کند که از خرابی فنر جلوگیری می کند. از پارچه درجه یک برای رویه کار استفاده شده که از حساسیت و تعریق جلوگیری می کند. تشک اسپرینگ با توجه به کیفیت دارای قیمت مناسب می باشد. استفاده از فوم مخصوص با دانسیته ی مناسب و لایه ضدحساسیت ترموفلت فشار وارد بر تشک پخش می شود و نرمی و راحتی را به همراه می آورد.






لیست قیمت حریر تشک پرنیان 1402
قیمت تشک طبی و فنری