علت صدای تشک تختخواب
چرا تشک تختخواب صدا میدهد؟

علت جیر جیر کردن تشک؟

صدای جیرجیر کردن تشک خیلی آزاردهنده است. براي اين که متوجه شويد آيا عامل ايجاد اين صدا تشک است آن را از تخت خارج کنيد. به قسمت هاي مختلف سطح آن فشار وارد نماييد. در صورت مشکل دار بودن تشک، باز هم صدا توليد مي نمايد. البته گاهي اين اتفاق بعد از مدت طولاني استفاده از آن رخ مي دهد.
فنرهاي تشک: تشک فنري از حيث ايجاد سر و صدا بيشتر مورد توجه هستند. فنر و ساختار فلزي دروني، عامل اصلي مي باشد. در اغلب موارد، پس از استفاده طولاني از چنين محصولاتي، اين ساختار دچار سايش و فرسودگي مي شود. اگر در حين خواب يا جابجا شدن سطحي، اين فنرها روي هم سائيده شود، صدا توليد مي گردد. البته برخي از محصولات بي کيفيت و نامرغوب از همان ابتداي استفاده، اين چنين هستند.
اسنیپت پویای شما در اینجا نمایش داده خواهد شد... این پیام به این دلیل نمایش داده می شود که شما هم یک فیلتر و هم یک قالب برای استفاده ارائه نداده اید.

راه های برطرف کردن سرو صدای تشک

عکس دختری که روی تشک کلبک خوابیده است

گاهي يک بستر خواب عمرش به پايان رسيده است. بنابراين تعويض و خرید تشک مي تواند گزينه و راهکار مناسبي باشد. گاهي هم لزومي به خريد يک نمونه جديد نيست. کافيست که آن را پشت و رو يا سرو ته نمود. اين اقدام نيز در بعضي موارد جواب گو خواهد بود. اگر در ابتدا يک بستر خواب و کالای خواب با کيفيت بخريد اين مشکلات کم تر خواهد شد. شايد هم اين اتفاقات مختل کننده خواب ديرتر رخ بدهد.

 تشک هاي فومي، مموري فوم و حتي لاتکس نمونه هاي بي آزاري هستند.


موقع خرید تشک به چه باید توجه کرد؟
چه نوع و با چه قیمتی بخریم